مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-13حوادث

افزایش احساس امنیت عمومی با اجرای طرح ظفر در مازندران 


فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای طرح عملیانی ظفر در 9 شهرستان تابعه و دستگیری 503 سارق و مجرمان تحت تعقیب خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 250 تیم عملیاتی بطور همزمان در 9 شهرستان تابعه به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 114 سارق و 389 نفر از عاملان افیونی و مجرمان تحت تعقیب مرجع قضایی دستگیر شدند.

سردار میرزایی از عملیات ویژه مبارزه با قاچاق کالا در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف 76 هزار نخ سیگار، 6 دستگاه موتورسیکلت، 20 تن آرد، 26 دستگاه تولید ارز دیجیتال، 80 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 107 تن چوب قاچاق از مهمترین دستاوردهای پلیس امنیت اقتصادی استان در این طرح بوده است.

این مقام انتظامی ارزش مجموع کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 45 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع 32 قاچاقچی کالا در این عملیات دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش احساس امنیت عمومی با اجرای طرح ظفر در مازندران 

افزایش احساس امنیت عمومی با اجرای طرح ظفر در مازندران